No. 80 JUL-DIC (2022): University Teaching and Pandemic. Experiences, Significances, and Prospects
Home
Current
ISSUES
About this journal
Acerca de
Editorial Board
Editorial Process
Code of Ethics
Contact
Policies
Open Access Policy
Digital Archiving and Preservation Policy
Copyright agreement
Submissions
Submit an Article
News
Call for Papers
Statistics
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 80 JUL-DIC (2022)
Published July 5, 2022
University Teaching and Pandemic. Experiences, Significances, and Prospects
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Araceli Martínez Arroyo
2-4
Docencia universitaria y pandemia. Experiencias, significados y prospectivas
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.108
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Fábrica de Innovaciones
Miriam Kap
5-12
Breaking the Fourth Wall: Didactic Expansions and Critical Amplifications in Teaching
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.104
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Felipe Miguel Álvarez Siordia , Gerardo Martínez Bautista , José Ignacio Cabrera Martínez , María del Alba Pacheco Blas
13-22
Remote Teaching of Mechanics Laboratory at University Level during COVID-19 Pandemic
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.105
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Edgar Ariel Corona Herrejón, Rosaura Herrejón García
23-31
The Task of Innovating in University Teaching Practice
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.102
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
La educación al microscopio
María Inmaculada Fernández-Esteban, Anabel Bethencourt-Aguilar, Cecilia Verónica Becerra-Brito, Manuel Area-Moreira
32-43
Canarian Universities After the Impact of COVID-19: Discourse Analysis on Digital Transformation
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.106
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Ignacio Figueroa-Céspedes, Esteban Fica-Pinol
44-53
Teaching Pedagogical Mediation in Times of COVID-19: Perspectives of Continuing Teacher Education Teachers
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.107
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Lorena Beatriz Garcés Zepeda
54-61
Educar en tiempos de duelo: reflexiones sobre docencia y pandemia
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.110
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Dossier
Mariana Maggio
62-69
Sclerotization or Leap Forward. Teaching Practices in the Emerging University of the Pandemic
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.103
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
¿Qué se está haciendo en la Ibero?
Sylvia Schmelkes, Raquel Ahuja Sánchez
70-78
Universidad Iberoamericana Ciudad de México in the Pandemic
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.112
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Anexo
VAA ..
Verse by Verse. Testimonies on the 40th Anniversary of the DIDAC Journal
https://doi.org/10.48102/didac.2022..80_JUL-DIC.113
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here